loading
تولید انعطاف پذیر با تغییرات سریعتر گردن در قالب ضربه ای کششی

تولید انعطاف پذیر با تغییرات سریعتر گردن در قالب ضربه ای کششی

در حالی که در گذشته تنها یک دسته از محصولات معمولاً روی خطوط آسپتیک اجرا می‌شد، بطری‌کنندگان نوشیدنی‌های حساس اکنون با تقاضای فزاینده‌ای برای انعطاف‌پذیری مواجه هستند.

در حالی که در گذشته تنها یک دسته از محصولات معمولاً روی خطوط آسپتیک تولید می‌شد، بطری‌کنندگان نوشیدنی‌های حساس اکنون با تقاضای فزاینده‌ای برای انعطاف‌پذیری مواجه هستند. تولیدکنندگان نوشیدنی که هم نوشابه‌های پر شده به‌صورت آسپتیک و هم آب‌میوه و نوشابه‌های گازدار را پردازش می‌کنند، باید از گلوگاه‌های 38 میلی‌متری برای اولی و ظروف با دهانه 28 میلی‌متری برای دومی استفاده کنند. اگر بخواهیم گلوگاه را روی خط PET تغییر دهیم، تا به امروز تلاش نسبتاً زیادی برای تبدیل قالب‌گیر ضربه‌ای کششی مورد نیاز بوده است. ماشین‌ها اغلب تا چهار ساعت متوقف می‌شدند و اغلب تعداد کمی از اپراتورها را برای یک دوره زمانی طولانی به هم می‌بستند. KHS با تغییرات ساده و جدید گردن خود، اکنون زمان مورد نیاز برای تبدیل قالب دمنده کششی InnoPET Blomax را - از جمله تغذیه پریفرم - کوتاه کرده است.

معمولاً سعی می شود فقط بطری هایی را با یک گردن یکسان در یک خط تولید و پر کنید. اگر یک بطری‌ساز آب بخواهد به طور متناوب یک محصول گازدار و گازدار تولید کند، تا به حال باید تصمیم می‌گرفت که آیا از گردن بالاتر و سنگین‌تر واقعاً فقط برای آب گازدار برای هر دو محصول لازم است یا خیر. سپس بطری‌ساز در زمان صرفه‌جویی می‌کند، اما مواد و پول را برای پر کردن آب ساکن هدر می‌دهد. جایگزین این است که با خرابی های متناوب طولانی مدت ناشی از تغییر گردن زندگی کنید. علاوه بر این ملاحظات، بازاریابی اغلب در تصمیماتی مانند این نقش دارد و خواستار بطری مناسب برای محصولات مختلف است. خطوط ترکیبی مانند اینها که نیاز به تغییر گردن دارند اغلب در ژاپن یافت می شوند.